Wednesday, December 18, 2013

Hadir Mu ku Nanti... 2014

Allahuakbar..
Dah lama tak update blog ini. Rasa rindu sangat.
2013 hampir berlalu, muncul 2014.
Masih ada 2 impian yang sepatutnya ku lakukan..
Namun masih belum terlaksana.
Bring fwd ke 2014. Tak de masalah rasanya.

Mengimbau 2013.. Permasalahan yang paling besar is bila aku di jadikan alasan untuk orang lain menjadikan alasan keruntuhan rumah tangga nya. Hati ini sedih dan terharu sangat.. Bila ingin bersemuka, pelbagai alasan yang di katakan. Dari pihak lelaki mahupun perempuan. Yang terbaru ku dengar ialah.. Aku juga di jadikan alasan untuk berkahwin lain. Kenapa aku?? Sedangkan lelaki tersebut kawin dengan org lain.. malah dah ada anak pun??!! Tersilap memilih kawan rupanya.. Hurrrrrmmmm... manusia macam ni pun ada. Sehingga kini setelah lebih setahun, aku masih tak mampu menjelas kan apa2 pun pada mereka. Jauh sekali bersemuka.. Aku hanya doakan mereka yang terlibat bahagia.. Hanya Allah yang mengerti.. Dan aku percaya apa yang Allah berikan adalah yang terbaik untuk ku.. Alhamdulillah sehingga kini aku masih bahagia bersama anak2 & suami ku.. Malah aku sentiasa ada semua yang ku sayangi di sisi.. Sekurang nya aku tahu.. siapa kawan2 di sekeliling aku sebenarnya... Subhanallah MAHA SUCI ALLAH.

Sekali lagi di sahkan mengandung.. Alhamdulillah.. Komplikasi utk 2 bulan awal benar2 menguji. Gara2 terlalu aktive.. Sekali lagi rebah dengan ujian Allah. Apatah lagi bila di beri 2 pilihan.. Ya Allah.. kuserahkan pada takdir & redha Mu.. Kuserahkan bayi dalam kandungan ku ini dalam jagaan Mu Ya Allah.. Semoga bayi ini akan beri 1001 kebahagiaan & kekayaan serta kejayaan di dunia & akhirat.. Aamiin.. Ya rabballamin..

Penghujung 2013 ini, aku bertemu Dia semula.. walau semuanya tak pernah ku rancang.. & tak pernah terlintas di hati untuk menemui nya.. Sebenarnya Persahabatan ini di uji sekali lagi.. & dapat ku rasakan.. samada hati ku bakal terluka lagi atau dia akan menjaga hati ku sebaik mungkin.. ?? Allahuaklam.. Biarlah cerita ini berjalan sekehendak Mu Ya Allah..

Dan 2014.. Berilah aku segala apa yang aku impikan.. Ku nanti hadirmu dengan penuh harapan 1001 kebahagiaan di hadapan.. Ya Allah.. ku serahkan hidup ku & Mati ku pada Mu.. Aamiin..

1 comment:

maymay said...

Considering My group is on Holland, New york, Most definitely i'll make use of longines replica sale established as a result of Holland Dade County Criminal arrest Dept as an illustration belonging to the conditions that really must be accomplished. Criminal offence focus with the city can be designed for every owners and even information about how to protect yourself from them all as a result of encountering you. You need to on rolex replica sale that criminal offence sit back and watch town gets that guarantee belonging to the owners during the city. At a minimum sixty p'cent belonging to the owners needs to be willing to perform the computer program often rue . be a honest criminal offence sit back and watch iwc replica watches. As the owners agree with getting to be patients belonging to the routine, an important resident roster manufactured along with that details, communications information, phone details and even message communications information of every resident in the roster. That roster is without a doubt then simply pumped to that Holland Dade Criminal arrest Dept designed for guarantee, and when you get sanctioned that police using establishing unique criminal offence sit back and watch villages partners the one who uploaded that fake rolex for that owners to help you schedule a gathering. During this gathering is without a doubt from where the early point transpires so that you may which will end up termed chairperson belonging to the criminal offence sit back and watch panel. It will be the chairpersons task to help you fake rolex filter boat captains just who certainly is the liaison concerning the chairperson additionally, the owners. Distinctive criminal offence cures skills can be distributed around that owners to help make family members, premises and even city less risky.